بهداشت و درمانمامان بابا

فلوشیپ فوق تخصصی درد – دکتر دامون آزاد

گاهی تحمل درد زیاد می تواند انسان را در وضعیت بد جسمی و عاطفی قرار دهد، به گونه ای که در صورت عدم درمان آن مشکلات دیگری نیز به وجود می آید. یک پزشک فلوشیپ فوق تخصصی درد با تشخیص درست می تواند به کنترل و درمان علت درد کمک کند و در صورت لزوم اقدامات تشخیصی مانند رادیوگرافی، ام آر آی، آزمایشات و سایر روش‌های تشخیصی درد را انجام دهد.

مدرسه آنلاین- پزشک فوق تخصص درد مجموعه کارهایی که انجام می دهد شامل کنترل و درمان درد های مزمن بیماران به صورت کمتر تهاجمی می باشد. به عنوان مثال بسیاری از بیماران که با شکایت بیرون زدگی دیسک بین مهره ای به پزشکان مراجعه می کنند زیر بار عمل جراحی باز و بیهوشی و عوارض جراحی و بیهوشی نمی روند. این مطلب به معرفی اقدامات درمانی که دکتر دامون آزاد، فلوشیپ فوق تخصصی درد ارائه می دهد اختصاص دارد:

آدرس اینستای دکتر آزاد:  dr.azad.pain 

دکتر دامون آزاد
دکتر دامون آزاد

یک فلوشیپ درد می تواند بسیاری از دیسک های فوق را با روش های کمتر تهاجمی مثل لیزر داخل دیسک و بدون بیهوشی درمان کند.

مثال قابل ذکر آرتروز زانو‌ است که اکثر افراد مبتلا به آن بیماران سالمند و با بیماری های زمینه ای از جمله قلبی،فشارخون و یا دیابت هستند. در این موارد هم معمولا عمل جراحی باز تعویض مفصل زانو و بیهوشی آن دارای ریسک برای بیمار است و پزشکان و بیماران کمتر تمایل به جراحی پیدا می کنند. در چنین بیمارانی روش های نوین تزریقات داخل مفصلی زانو مثل پرولوتراپی توسط دکتر دامون آزاد قابل انجام است.

اقدامات درمانی

برخی از اقدامات درمانی که توسط دکتر دامون آزاد ،فوق تخصص درد انجام‌ می شود شامل موارد زیر است:

دکتر دامون آزاد

کنترل و درمان انواع درد مزمن:
کمردرد(جراحی بسته و لیزری دیسک ،آرتروز ستون فقرات)
دیسک و آرتروز گردن،میگرن و
سردرد مقاوم به درمان دارویی،
نورالژی تریژمینال،
آرتروز و درد مفاصل از جمله شانه،زانو،لگن و مچ پا،شانه یخ زده و آسیب تاندونها،درد زونا، سرطان،
نوروپاتی دیابتی،بیماری بورگر،
سندرم درد پیچیده اندامها به دنبال آسیب(CRPS)،سندرم تونل کارپ،
آرنج تنیس بازان و گلف بازان،
نقاط ماشه ای دردناک،خار پاشنه
انگشت ماشه ای،،تنوسینوویت دوکرون و سایر دردهای مزمن
تعریق بیش از حد بدن و
کف دست،سکسکه مقاوم به درمان

 

مطب دکتر دامون آزاد

مطب دکتر دامون آزاد، در ملاصدرا،بین شیخ بهایی و شیرازی، پلاک ۱۰۹،واحد ۸۰۱ قرار دارد. دکتر آزاد روزهای شنبه و چهارشنبه ازساعت ۱۶ الی ۱۹ در مطب حضور دارند.

ایشان همچنین دوشنبه ها از ساعت ۱۵ الی ۱۹ در کلینیک درد نفس (سعادت آباد، جنب بیمارستان عرفان، خیابان هفدهم،برج عرفان،طبقه ۸) و یکشنبه ها از ساعت ۱۰ الی ۱۳ در بیمارستان فوق تخصصی شهریار (خیابان آزادی، خیابان آذربایجان، نبش کارون) مشغول به طبابت و درمان بیماران‌درد می باشند.

راه های ارتباطی

دو شماره تماس ۰۹۳۶۱۶۳۱۳۰۰ و ۰۹۳۵۱۶۳۱۴۴۸ برای تعیین وقت و ارسال پیام به واتس اپ منشی دکتر دامون آزاد هستند. هم چنین آدرس اینستای ایشان insta: dr.azad.pain است.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا