دیگه چه خبر؟فرهنگی

علت دفاع جانانه ضرغامی از هنگامه قاضیانی چیست؟

عزت الله ضرغامی چند وقتی است که با سخنان خود سرخط خبرها شده است. وی این بار در برنامه «مهلا» درباره هنگامه قاضیانی گفت «خانم هنگامه قاضیانی با خیلی از متهمان اغتشاشات متفاوت هستند. من در صدا و سیما ازایشان تجلیل کرده‌ام »

مدرسه آنلاین- عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و رئیس سابق سازمان صداوسیما، اخیرا به خاطر اظهارات متفاوت و جنجال‌برانگیز خود مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است. اظهاراتی که تبعات آن گاهی موجب انتشار بیانیه از طرف وزارتخانه شده است!

بعد از سخنان جنجالی ضرغامی رئیس پیشین صدا و سیما درباره حجاب اختیاری، درباره معماری قبل از انقلاب، درباره برگزاری کنسرت ها و … این بار وی در یکی از برنامه های شبکه خانگی از هنگامه قاضیانی هنرپیشه ای که اخیرا کشف حجاب کرده، دفاع جانانه ای کرده است.

ضرغامی درباره وی گفت «خانم هنگامه قاضیانی با خیلی از متهمان اغتشاشات متفاوت هستند. من در صدا و سیما ازایشان تجلیل کرده‌ام و سخنان‌ایشان در مراسم دریافت سیمرغ در جشنواره فجر متعهدانه بود. آن رفتار خاص، کاملاً عکس‌العملی بود. باید برای این اقدامات چاره‌اندیشی کرد.»

اظهارات اخیر ضرغامی برای عده ای این سوال را پیش آورده که آیا وی تغییر موضع داده است؟ نمایش بازی می کند؟ به دنبال جذب مخاطب است؟ …

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. رفتارهای ضرغامی با آموزه های دینی سنخیتی ندارد . انشالله که هدفشان جلب رضایت خداوند باشد و نه چیز دیگر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا