تغذیهمامان بابا

انارگلاسه رو برای شب یلدا فقط با این دستور درست کن

شب چله از جشن‌های مهم ما ایرانی‌هاست که در آن شب دور هم جمع می‌شویم و با خوراکی‌هایی که داریم و خوشمزه‌جاتی که خودمان با سلیقه و ذوقمان درست می‌کنیم از مهمان‌ها پذیرایی می‌کنیم.

مدرسه آنلاین – شب یلدا نزدیک است و خانم‌های با سلیقه به دنبال این هستند که با درست کردن دسر و شیرینی و غذاهای یلدایی هنرشان را نشان دهند و برای عزیزانشان بهترین‌ها را درست کنند.  برای شب یلدا انارگلاسۀ زیبا و خوشمزه برای شما در نظر گرفته‌ایم که در خانه می‌توانید درست کنید. برای تهیۀ این دسر با ما همراه باشید.

مواد لازم برای چهار نفر:

ژلۀ انار: یک بسته

آب انار طبیعی: دو لیوان

آب: دو لیوان

انار دون شده: یک لیوان پر

بستنی وانیلی: چهار اسکوپ

طرز تهیه

مرحلۀ اول:

آب را روی گاز بگذارید تا بجوش بیاید. وقتی جوش آمد، پودر ژله را داخل آن بریزید. با قاشق هم بزنید تا حل شود. یک الی دو جوش که زد گاز را خاموش کنید و بگذارید کنار تا سرد سرد شود.

مرحلۀ دوم:

انار دون شده را در لیوان مورد نظر بریزید. بهتر است لیوانتان بلند باشد. حالا از ژلۀ سرد شده حدود پنج سانت با قاشق روی انارها بریزید به حدی که روی انار را بگیرد. (اینکار به این دلیل است که انار بالا نیاید.)

مرحلۀ سوم:

حالا مواد را داخل یخچال قرار دهید تا ژله کمی خودش را بگیرد. بعد چند قاشق دیگر از ژله روی آن بریزید ودر یخچال بگذارید تا کامل خودش را بگیرد.

مرحلۀ چهارم:

ژله که سفت شد از یخچال بیرون بیاورید و یک اسکوپ بستنی وانیلی روی ژله و آب انار روی بستنی بریزید.

نوش جانتان!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا