خبر ویژه

صحرایی گزینه نهایی وزارت آموزش و پرورش شد

بر اساس اخبار رسمی منتشر شده در رسانه ها رضا مرادصحرایی گزینه نهایی دولت برای تصدی گری سمت وزارت آموزش و پرورش است و ایشان به زودی از سوی رئیس برای کسب رأی اعتماد به مجلس معرفی می شود.

مدرسه آنلاین-  رضا مراد صحرایی دکتری زبان شناسی همگانی دارد و پیش از انتصاب به‌عنوان رئیس دانشگاه فرهنگیان، ریاست مرکز آموزش زبان فارسی دانشگاه علامه طباطبائی را بر عهده داشته است.

چهاردهم فروردین ماه ۱۴۰۲ و در پی بالا گرفتن انتقادات پیرامون عدم واریز به موقع حقوق معلمان آموزش و پرورش، یوسف نوری- وزیر این وزارتخانه استعفاء داد و رئیس جمهور ضمن موافقت با استعفای ایشان، رضامراد صحرایی را به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش منصوب کرد.

از سوابق علمی و اجرای صحرائی می‌توان به تدریس در مدارس ابتدایی و متوسطه آموزش‌وپرورش، استاد تمام رشته زبان‌شناسی دانشگاه علامه طباطبایی، تألیف و ترجمه بیش از ۴۰ عنوان کتاب، پژوهشگر برتر کشور در وزارت علوم تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی، رئیس مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان دانشگاه علامه طباطبائی، مدیرکل آموزش عالی بنیاد شهید و ایثارگران کشور، سرپرست معاونت فرهنگی بنیاد شهید و ایثارگران و معاون آموزش و پژوهش بنیاد سعدی اشاره کرد.

گفتنی است، پیشتر مدرسه آنلاین از رضا مرادصحرایی به عنوان یکی از گزینه های دارای شانس بالا برای انتخاب به عنوان وزیر نام برده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا