جدیدترین اخبار

سنجش سلامت برای نوآموزان پیش‌دبستانی آغاز شد

سنجش سلامت نوآموزان پیش دبستانی آغاز شده است و خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت تعیین شده، شخصاً برای دریافت نوبت اقدام کنند.

مدرسه آنلاین- سنجش سلامت نوآموزان پیش‌دبستانی آغاز شده است، خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به سامانه my.medu.ir و انتخاب نقش والدین برای ثبت‌نام و نوبت‌گیری پایگاه‌های سنجش اقدام کنند.

پس از این مرحله و ورود به صفحه دوم باید در قسمت انتهای صفحه با انتخاب گزینه اضافه کردن دانش‌آموز، نام فرزند و کدملی او را ثبت کنند همچنین باید به سوالاتی درباره وضعیت تغذیه و تحرک دانش‌‌آموز پاسخ بدهند.

پس از پاسخ به این سوالات امکان انتخاب شهر و منطقه آموزش و پرورش وجود دارد که والدین می‌توانند بر روی نقشه نمایش داده شده، پایگاه‌های سنجش در منطقه محل زندگی خود یا محلات همجوار را انتخاب و روز و ساعت مراجعه را نیز خود تعیین کنند.

در صورتی که ظرفیت پایگاه تکمیل شده باشد، خانواده‌ها می‌توانند پایگاه دیگری را انتخاب کنند همچنین هزینه سنجش سلامت 60 هزار تومان است که به صورت آنلاین قابل پرداخت است.

حمید طریفی حسینی؛ رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی درباره سنجش سلامت نوآموزان پیش دبستانی گفته است: امسال چند مورد جدید به سنجش اضافه شده است از جمله غربالگری اختلالات یادگیری، نقص توجه و بیش‌فعالی و آسیب زبان و گفتار که در مراکز سنجش بررسی خواهد شد و با توجه به اینکه فرصت مناسبی را تا شروع سال تحصیلی در اختیار داریم، پس از شناسایی کودکان آنها را به مراکز درمانی ارجاع خواهیم داد همچنین در طول سال تحصیلی هم می‌توانند به مراکز مربوطه مراجعه و خدمات را دریافت کنند.

منبع: تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا