جدیدترین اخبار

سرویس مدارس معاینه فنی ویژه می گیرند

مدیر عامل ستاد معاینه فنی شهر تهران از تهیه چک لیست معاینه فنی و اختصاص ۶ مرکز برای انجام تست های معاینه فنی سرویس مدارس خبر داد و گفت که این اقدام در راستای تامین امنیت دانش آموزان انجام می‌شود.

مدرسه آنلاین- برای تسریع فرایند تست معاینه فنی سرویس مدارس مکاتباتی میان مدیرعامل شرکت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران و مسئولان آموزش و پرورش انجام شده است و آن طور که شادی مالکی گفته: «با توجه به این که مخاطبان سرویس های مدارس، کودکان و نوجوانان هستند، چک لیست ویژه‌ای برای سرویس مدارس تهیه کردیم تا به صورت ویژه‌تری تست شوند.»

به گفته او هنگام معاینه فنی شاخص‌هایی همچون قفل درها، کمربندها، دارا بودن کپسول اطفای حریق و… و. چک می شود. مالکی به والدین توصیه کرد: «اگر می‌خواهند فرزندشان را برای سرویس مدرسه ثبت نام کنند حتما استعلام بگیرند که خودرو، معاینه فنی داشته باشد. مسئولان مدارس هم از سرویس دارای گواهی معاینه فنی که بیش از یک ماه نگذشته، استفاده کنند.»

آن طور که مدیرعامل شرکت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفته: «علاوه بر ۶ مرکز سرویس مدارس با معرفی نامه از آموزش و پروش می توانند به نزدیک ترین مرکز معاینه فنی مراجعه کنند.

منبع: همشهری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا