شعر و داستانکتابخانه

سرزمین آتش وارد کتابفروشی‌ها شد

بررسی زندگی بسیاری از انسان‌های موفق در طول تاریخ و در نقاط مختلف جهان نشان می‌دهد که این افراد بیشتر از بقیه انسان ها اهل مطالعه و خواندن کتاب بوده‌اند.

مدرسه آنلاین– نظر به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی در این بخش و به صورت مرتب تلاش می‌شود تا به معرفی کتاب‌های برتر به ویژه تازه‌های حوزه نشر پرداخته شود.

کتاب «سرزمین آتش» اثر مورگان رایس در حوزۀ ادبیات داستانی منتشر شد. این کتاب را نسترن صابری راد ترجمه کرده و نشر بهنام در 259 صفحه منتشر کرده است.

در معرفی این اثر آمده است: «گوئندولین و همراهانش خود را در آپر آیلز در محاصره ارتش یک میلیونی رومولیوس و اژدهایانش می‌یابند. هنگامی که هیچ کورسوی امیدی برای نجات به چشم نمی خورد کمک از جایی که هیچکس انتظارش را نداشت از راه می‌رسد.
ثورگرین گوئندولین ،آلیستر، ارک، همه با چالش‌های جدیدی روبرو می‌شوند؛ آیا گوئندولین و مردمانش نجات پیدا می‌کنند؟ آیا رومولیوس موفق به از بین بردن حلقه می‌شود؟ آیا ارک از سوء قصد جان سالم به در می‌برد؟ آیا ثورگرین موفق می‌شود به موقع بازگردد؟
رومولیوس همچنان به دنبال نابود کردن حلقه و گوئندولین است بی‌خبر از اینکه جایی در ولایت شمالی امپراتوری یک قهرمان جدید در حال ظهور است.
سرزمین آتش با ساخت جهانی پیچیده شخصیت‌پردازی‌های حماسی و روابطی عاشقانه و گاه سرشار از فتنه و دسیسه و مصلحت‌های سیاسی داستانی برای ما خلق می‌کند که هیچگاه فراموش نخواهیم کرد.»

مورگان رایس نویسندۀ رمان‌های فانتزی و علمی تخیلی است. در سال 2013، سه کتاب اول از مجموعۀ حلقۀ جادوگر در میان پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون قرار گرفت. در 2016، چهار کتاب او در میان 20 کتاب پرفروش ترین iBooks آمریکایی در گروه‌های علمی-تخیلی / فانتزی قرار گرفت.

کتاب «سرزمین آتش» را می‌توانید از اینجا تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا