چیست؟چیستان

زیباترین مدل های ساعت مچی زنانه و دخترانه

ساعت مچی زیبا و شکیل یکی از نشانه‌های ظاهر شیک و رسمی است. خرید ساعت مچی می تواند گزینه‌ایی مناسب برای هدایای مناسبت‌های مختلف هم باشد.

مدرسه آنلاین_ بانوان که بیش از آقایان به ظاهر خود اهمیت می‌دهند همیشه دوست دارند از ساعت‌های زیبای زنانه استفاده کنند و با توجه به مجلسی که در آن شرکت می‌کنند ساعت‌های خود را انتخاب می‌کنند. از این رو اغلب خانم‌ها چندین ساعت دارند که در مهمانی‌های رسمی و غیر رسمی، عروسی، خرید، کلاس درس، جلسات و… از آن استفاده می‌کنند.

ساعت مچی یکی از زینت‌های رسمی برای زنان و مردان به شمار می‌رود که اتفاقاً تاثیر زیادی هم در خوشتیپی دارد. از این رو انتخاب ساعت مچی مناسب یکی از کارهای سخت و البته جذاب به شمار می‌رود.

در معرفی زیباترین مدل‌های ساعت مچی زنانه و دخترانه با ما همراه باشید.

ساعت مناسب مچ دست شما:

مچ دست زنان از مچ دست مردان ظریف‌تر و کوچکتر است و همین باعث شده اندازۀ ساعت‌های زنانه و مردانه با هم متفاوت باشد. اندازۀ قاب ساعت یکی از معیارهایی است که به شما کمک می‌کند تا ساعت مناسب خود را پیدا کنید.

ساعت‌ها با توجه به سلیقۀ خریداران در اندازه و شکل‌های مختلفی وجود دارد. صفحه‌های کوچکتر از20 میلیمتر تا صفحه‌های بزرگ 40 میلیمتری اندازۀ ساعت‌های مچی را تشکیل می‍‌دهد. بهتر است با توجه به اندازۀ مچ دستتان، صفحۀ ساعت خود را انتخاب کنید. اگر مچ دستتان ظریف و کوچک است، ساعتی با قاب بزرگ به شما نمی‌آید و انتخاب مناسبی نیست، اگرچه از طرح آن خوشتان بیاید.

بند ساعت:

بندهای مختلف فلزی، استیل، چرمی، سرامیکی، لاستیکی وسلیکونی انواع بند برای ساعت است که با توجه به سلیقه و محل مورد استفاده می‌توانید یکی از این جنس‌ها را انتخاب کنید. البته بندهای ساعت این روزها در طرح‌های مختلف عرضه می‌شود که انتخاب آن نیز بر عهدۀ سلیقۀ شماست. انتخاب بندهای قابل تعویض امتیازی است که باعث می‌شود با توجه به نوع لباس بند ساعتتان را عوض کنید و از یک ساعت با لباس‌های مختلف استفاده کنید. هنگام انتخاب ساعت مچی زنانه، می‌توانید ساعتی را انتخاب کنید که بند قابل تعویض داشته باشد. در انتخاب ساعت نیز باید دقت کنید که به انواع بندها بیاید. یک بند چرمی می‌تواند ظاهری راحت و روزمره به ساعت بدهد، در حالی که یک بند فلزی می‌تواند همان ساعت را زیباتر و ظریف نشان دهد.
اگر بند ساعتتان باریک و ظریف باشد می‌توانید کنارش زیورآلات دیگر که به ساعت بیاید بیندازید.

بند ساعت

رنگ ساعت:

امروزه ساعت‌ها تنوع زیادی در طرح و رنگ یدا کرده‌اند. رنگ ساعت یکی از نکاتی است که خریداران به آن توجه می‌کنند.
یک ساعت سفید ممکن است برای کسی که بیشتر اوقات لباس‌های رنگ روشن می‌پوشد، ظاهر بهتری داشته باشد. رنگ‌های نقره‌ای یا بژ برای رنگ‌های مختلف پوست و ویژگی‌های جسمی خانم‌ها مطابقت دارد. طلا و پلاتین نیز از این نظر کاملاً متنوع عمل می‌کنند. اما این رنگ‌ها نسبت به رنگ‌های مانند سیاه و سفید ظریف‌تر و ملایم‌تر هستند. رنگ امری شخصی است و مربوط به روحیات و سلیقۀ افراد است. افرادی که تیپ‌های اسپرت می‌زنند می‌توانند از رنگ‌های فانتزی مثل قرمزف نارنجی، بنفش و … استفاده کنند و افرادی که رسمی‌تر هستند از سیاه، سفید، طلایی، طوسی، قهوه‌ای و …

مارک‌های معتبر را انتخاب کنید:

مارک‌های معتبر کیفیت بهتری دارند و باعث می‌شود سالیان سال به ساعت‌سازی مراجعه نکنید. گذشته از اینکه دارای ظاهر شکیل‌تری هم هستند.

ضدآب بودن ساعت:

برخی از ساعت‌ های زنانه باکیفیت دارای صفحه‌ای ضدآب بوده و به هیچ عنوان در برخورد با آب دچار مشکل نمی‌شوند. اگر جزء افرادی هستید که مداوم دست‌های خود را می‌شویید، حتما ساعتی ضدآب خریداری کنید

جنس ساعت مچی زنانه:

از موارد بسیار مهمی که باید به آن دقت ویژه‌ای داشته باشید، جنس ساعت مچی زنانه است. جنس ساعت تاثیر بسیار زیادی به روی قیمت آن دارد.بهترین ساعت‌های زنانه دارای صفحه شیشه‌ای معدنی بوده و کیفیت بسیار بالایی دارند. این ساعت‌‌ها به شدت در مقابل ضربه مقاوم هستند. بنابراین به هنگام خرید حتما به جنس ساعت مچی دقت داشته باشید. چنانچه ساعتی با بند فلزی خریداری می‌کنید باید ضد زنگ بوده و پس از مدتی دچار زنگ‌زدگی نشود. 

قاب ساعت:

قاب‌های ساعت مچی‌ به صورت گرد، مربع، مستطیل، ذوزنقه، بیضی و … در بازار موجود است که انتخاب آن کاملا سلیقه‌ای است. ساعت‌های دایره‌ای یا گرد متداول‌ترین ساعت‌ها هستند که عموماً از آن استفاده می‌کنند. در انتخاب ساعت مچی بهتر است به اندازۀ دستتان توجه کنید و ساعتی مناسب آن برگزینید.
قاب ساعت

ساعت اسپرت، رسمی، کلاسیک و مدرن:

با توجه به تیپ لباس‌هایتان می‌توانید از ساعت‌های اسپرت، رسمی، کلاسیک و مدرن استفاده کنید. ساعت‌های کامپیوتری، ساعت‌های دیجیتالی، ساعت‌های عقربه‌ای، ساعت‌های تقویم‌دار و … انواع ساعت‌هایی هستند که می‌توانید آنها را خریداری کنید. برای مجالس رسمی‌تر بهتر است از ساعت‌های رسمی عقربه‌دار با بندهای فلزی استفاده کنید. اما برای پیاه‌روی، باشگاه، جمع‌های دوستانه و نظایر آن با توجه به تیپتان می‌توانید ساعت اسپرت بیندازید. ساعت‌های بند سلیکونی با رنگ‌های فانتزی، ساعت‌های دیجیتالی برای تیپ اسپرت شما مناسب است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا