خبر ویژه

راهکارهای مشاور وزیر برای شاداب کردن مدارس

موضوع جذاب کردن محیط مدرسه برای دانش آموزان و افزایش علاقه آنها به مدرسه از جمله نکات مهمی است که نباید نسبت به آن غافل بود.

مدرسه آنلاین- به تازگی سید بابک هاشمی‌ نکو- مشاور وزیر آموزش و پرورش در این باره به «تسنیم» گفته است می توان با اجرای برنامه‌های اردویی و بازدیدی، مسابقات ورزشی و فرهنگی و ایجاد گروه‌های سرود و نمایش و…  جو مدرسه را شاداب کرد.

هاشمی نکو در توضیح بیشتر نظر خود تأکید کرده است: به‌نظر من امور تربیتی باید پرچم‌دار تربیت چندساحتی باشد ضمن اینکه ضرورت دارد نیروهای جوان، هنرمند، متعهد و متخصص به امور تربیتی تزریق شود تا در بخش امور تربیتی و مشاوره، هوایی تازه دمیده شود، مدیران مدارس  برای شاداب‌سازی مدرسه تنوع برنامه‌های تربیتی را افزایش دهند.

به نظر می رسد آنچه مشاور وزیر به عنوان راهکار برای شاداب کردن مدارس عنوان کرده است، نگاهی سطحی به مسئله آموزش و پرورش باشد. شما چطور فکر می کنید؟ برای شاداب کردن مدارس چه باید کرد؟

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. شما کله پاچه را در طرف طلا بگذار جلوی کسی که کلا پاچه دوست ندارد . آیا خواهد خورد ؟ آموزش و پرورش امروز همین است . آموزش و پرورش فعلی که از نظر شکلی کاملا و از نظر محتوا بیش از هشتاد درصد هنوز در هفتاد سال پیش مانده ، نمی تواند پاسخگوی نیازهای نسل امروز باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا