جدیدترین اخبار

درخشش معلم مرندی در عرصه بین المللی

آصف موسا لو دبیر آموزش و پرورش مرند و دانش آموخته دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در زمره دانشمندان یک درصد برتر جهان قرار گرفت.

مدرسه آنلاین- براساس اعلام موسسه استنادی علم وفناوری (ISC) موسسه بین المللی کلاریویت آنالیتیکس فهرست پژوهشگران ایرانی پر استناد یک درصد برتر دنیا را به تفکیک دانشگاه های مختلف و در حوزه های موضوعی مربوطه اعلام نمود.

بر اساس این گزارش، دکتر آصف موسالو، دکترای ریاضی محض با گرایش آنالیز، دبیر آموزش و پرورش مرند از دانش آموختگان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، به عنوان پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر جهان معرفی شد.

گفتنی است، موسسه بین المللی کلاریویت آنالیتیکس، فهرستی از پژوهشگران پراستناد در ۲۲ حوزه موضوعی در بازه زمانی ۱۰ ساله را ارائه می‌نماید که طی آن پژوهشگران در هر رشته بر حسب تعداد استنادهایی که دریافت کرده‌اند مرتب سازی و سپس پژوهشگران یک درصد براساس حدود آستانه استنادی (ESI) به عنوان نخبگان علمی در نظر گرفته می‌شوند.

آصف موسالو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را در دانشگاه تبریز به پایان رساندند و در مقطع دکتری در دانشگاه شهید مدنی تبریز به بررسی معادلات انتگرال دیفرانسیل مرتبه کسری کاپوتو-فابریزیو پرداختند.

در سال ۲۰۱۷ یکی از مقالات وی به عنوان مقاله برجسته سال ۲۰۱۷ در ژورنال Boundary Value Problems مجله علمی اشپرینگر انتخاب شد و چند سال هم عنوان مقاله برجسته این ژورنال را در اختیار داشت.

در این مقاله با الگو برداری از سیستم‌های مهندسی طبیعی و مصنوعی تعریف جدیدی از مشتق به صورت شبکه درخت‌های دودویی به نام مشتق دو آرایه‌ای با بی نهایت ضریب از مشتقات مرتبه کسری ارائه شد و در مدل ریاضی برای تحلیل شبکه‌های بسیار بزرگ به جای ساده کردن این شبکه‌ها از شبکه‌های نامحدود و در حد بی‌نهایت استفاده شده است.

منبع: روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا