خبر ویژه

حمایت عجیب نماینده مجلس از صادق ستاری فرد؛ او روستازاده است

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس با تأکید بر اینکه معاون منابع انسانی وزیر آموزش و پرورش روستا زاده است و بدون وابستگی به کانون های قدرت و ثروت به معاونت وزیر آموزش و پرورش رسیده است، از او حمایت کرد.

مدرسه آنلاین- در حالی که بسیاری از منتقدان حواشی پیش آمده در وزارت آموزش و پرورش پیرامون واریز حقوق اسفندماه معلمان را متوجه معاونت برنامه‌ریزی ‌و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش می کنند، نماینده مردم شهرستان بویراحمد با استدلالی جالب به دفاع صادق ستاری فرد معاون منابع انسانی این وزارتخانه پرداخته است.

بر اساس خبری که کبنانیوز منتشر کرده است، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس تاکید کرد: تعداد زیادی از اعضای کمیسیون آموزش مجلس یازدهم با عزل ستاری‌فرد به شدت مخالف بوده و ما معتقدیم در بحث تأخیر در پرداخت حقوق اسفندماه سال گذشته، نباید تمام ایرادات و اشتباهات را به گردن یک یا دو نفر در این وزارتخانه عریض و طویل گذاشت.

مهدی روشنفکر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: صادق ستاری فرد روستازده‌ای است که بدون وابستگی به کانون‌های‌های ثروت و قدرت و تنها براساس شایستگی‌های فردی خود توانسته معاون وزیر آموزش و پرورش شود و اکنون برخی در داخل و بیرون از این وزارتخانه بدنبال قربانی کردن این روستا زاده‌اند.

وی با برشمردن برخی از ویژگی‌های فردی و علمی صادق ستاری فرد معاون برنامه‌ریزی و منابع وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم، اظهار داشت:‌ ایشان همیشه از کمی اعتبارات و بودجه وزارتخانه نگران و از آن انتقاد کرده است.

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس گفت: ستاری فرد در چندین ماه گذشته نشان داد که برای دریافت و پرداخت مطالبات فرهنگیان صادقانه و دلسوزانه پیگیری و‌ایستادگی کرده و برای بهبود رفاه و معیشت همکاران فرهنگی سراسر کشور، از خود کوتاهی نشان نداده است.

عضو کمیسیون آموزش مجلس یازدهم شورای اسلامی با دفاع از عملکرد معاون برنامه‌ریزی و منابع وزارت آموزش و پرورش در شش ماه گذشته، یادآورشد: متأسفانه تلویزیون حتی در یک برنامه زنده، بخشی از گفت وگوی‌ایشان را راجع به کمی و نامناسب بودن بودجه وزارت آموزش و پرورش قطع کرد.

روشنفکر تأکید کرد که؛ تعداد زیادی از اعضای کمیسیون آموزش مجلس یازدهم با عزل ستاری‌فرد به شدت مخالف بوده و ما معتقدیم در بحث تأخیر در پرداخت حقوق اسفندماه سال گذشته، نباید تمام ایرادات و اشتباهات را متوجه یک یا دو نفر در این وزارتخانه عریض و طویل دانست.

استناد این نماینده مجلس به روستازاده بودن معاون وزیر و تأیید صلاحیت و توانمندی های او در این مقام بر اساس این استدلال در حالی است که به نظر می رسد برای اداره معاونت مهم و بزرگی مانند معاونت منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش جدا از روستازاده بودن یا شهری بودن به صلاحیت های مهم و دیگری مانند تجربه و شناخت کافی حوزه نیاز است.

همچنین این نماینده در حالی با بیان وابسته نبودن صادق ستاری فرد به کانون های ثروت و قدرت صلاحیت او را تأیید می کند که گویی دیگر معاونان وزیر آموزش و پرورش و دیگر وزرا به خاطر وابستگی به کانون های قدرت و ثروت وزیر می شوند!

نوشته های مشابه

‫7 دیدگاه ها

  1. نه که در دولتهای قبلی باسواد از در و دیوار بالا می رفت . اینم مثل اونها و اونها مثل اینها . این وسط فقط از قطار قدرت جا مانده ها خوب دارند کره ی بیچارگی مردم رو می گیرند . بالاخره پنت هاوسهای ساخته شده در دولتهای قبل به مرحله ترمیم و نو سازی رسیده اند دیگه . باید با ورود مجدد به دولت ، خرجش رو در بیارند .

  2. سپاس از نماینده محترم که ماندن یکی از بستگانش را به تنبیه عوامل نارضایتی قشر عظیم معلمین زحمتکش که این روستازاده بی تقصیر را از دور افتاده ترین نقطه مملکت بر کرسی معاونت وزارت در پایتخت رسانده اند، ترجیح می دهد.

    1. بنده هم روستا زاده و روستا نشین هستم بعد سی سال زحمت برای بچه های این مملکت رتبه بندی شامل ما زحمت کشان بازنشسته سنوات قبل شهریور ۱۴۰۰ نکردید!!!آیا مرد با غیرت و انصافی بین شما هست حق من روستا زاده و روستا نشین بازتشسته فرهنگی قبل شهریور ۱۴۰۰ بابت رتبه بندی ادا کند و حنایت کند؟!!!!!!!!!!!

  3. لابد همه این وزرا یا معاونشون کاخ نشین بوده اند.ایشون بدرد مدیریت مدرسه میخورد نه معاون وزیر.

  4. سلام
    از یاسوج بلند شدم اومدم تهران رفتم مجلس گفتن دفتر کارشون هستن بعد اینکه تاکسی گرفتم رفتم دفترشون و گفتن بگو نیست . خلاصه من موندم تا بعد ساعت کاری که درب وزارتخانه را بستن جلو پارکینگ موندم یه تهرونی اومد به هر شکلی ما را برد بالا و گفتن ده دقیقه پیش رفت اتاق وزیر طبقه بالا . الان هیچ کس تو ساختمون نبود فقط دو سه نفر از کارمندا که یکی از اونها یه بچه به اسم خالدی بود که بچه لردگان بود یه استکان چای دست ما ندادن بخوریم صبحانه هم نخورده بودم رفتم اونجا ساعت ۶ عصر اومد بره اتاق خودش به دفتر دارش گفت اتاق از پشت باز کرد و رفت داخل من رفتم نماز خوندم و برگشتم نشستم بعد نیم ساعت دفتر دار اومد گفت بگو نشین انجام نمیگیره حالا کار من چی بود انتقالی 😄😄 به نظر شما چه چیزی باعث میشه انسان با بچه محل خود اینطوری برخورد کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا