چیستانکیست؟

حجت الاسلام سجاد شهرکی کیست؟

حجت الاسلام سجاد شهرکی متولد دهه ۶۰ امام جماعت مسجد مولای متقیان زاهدان بود که در ۱۲ آبان ۱۴۰۱ توسط افراد مسلح ترور و به شهادت رسید.

مدرسه آنلاین- ایشان متولد دهه شصت بود و هنگام ترور و شهادت به عنوان امام جماعت مسجد مولای متقیان در زاهدان مشغول فعالیت بود که در هنگام غروب و نماز مغرب و عشا توسط افراد مسلح ناشناس به ضرب گلوله کلت کمری ترور و به شهادت رسید.

افراد مسلح با ۲ خودرو پژو و پراید با صورت های پوشیده و با کلت کمری اقدام به تیراندازی به سمت حجت‌الاسلام والمسلمین سجاد شهرکی امام جماعت مسجد مولای متقیان نمودند که از ناحیه سر و سینه مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد.

نحوه ترور و شهادت حجت الاسلام سجاد شهرکی در زاهدان

شامگاه روز ۱۲ آبان ۱۴۰۱ به هنگام اذان مغرب در خیابان جمهوری شهر زاهدان، حجت الاسلام سجاد شهرکی امام جماعت مسجد مولای متقیان در مقابل این مسجد توسط افراد مسلح مورد هدف قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در این باره می گوید شناسایی و دستگیری عوامل ترور در دستور کار قرار گرفته است و یک گروه ویژه برای این کار تشکیل شده است.

ایشان درباره ترور می‌گوید که سرنشینان دو خودرو پراید سفید و ۴۰۵ نقره ای در حالی که صورت خود را پوشانده بودند با کلت کمری به امام جماعت مسجد شلیک کردند و از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت. افراد مسلح فورا بعد از تیراندازی فرار کردند و حجت‌الاسلام شهرکی بلافاصله به اورژانس منتقل شد اما به دلیل اصابت گلوله به سر ایشان به فیض شهادت نائل شد.

به گفته فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تیم ویژه از کارآگاهان زبده پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت تشکیل و با توجه به سرنخ های بدست آمده این افراد جنایت کار در اسرع وقت شناسایی و دستگیر و مجازات خواهند شد.

جزئیات شهادت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد افراد مسلح با ۲ خودرو پژو و پراید با صورت های پوشیده و با کلت کمری اقدام به تیراندازی به سمت حجت‌الاسلام والمسلمین سجاد شهرکی امام جماعت مسجد مولای متقیان نمودند که از ناحیه سر و سینه مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد.

وی افزود: افراد مسلح بلافاصله بعد از اقدام به تیراندازی سریعا متواری می شوند و حجت‌الاسلام شهرکی سریعا با عوامل اورژانس به مرکز درمانی اعزام که با توجه به شدت جراحات به فیض شهادت نائل می‌گردد.

سردار ظاهری تصریح کرد: تیم ویژه از کارآگاهان زبده پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت تشکیل شده و با توجه به سرنخ های بدست آمده این افراد جنایت کار در اسرع وقت شناسایی و دستگیر و مجازات خواهند شد.

منبع: حرف تازه

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. خداودن روح این شهید را با بزرگان محشور وبیامرزد گرفتن جان انسان وقتی خبر از حمله ندارد و مشول کمک و زندگی خود است جنایتی بسیار بزرگ است
    قاتلان این شهید هیچ دینی ندارند که ضد دین و خدا هستند

  2. خداوند قاتلانش رو هم توی این دنیا و هم در آخرت رسوا گرداند.
    مطمئنا قاتلان ایشان و هرکسی که قتل میکنه و خون انسان ها رو میریزه، تقاص پس میدن.
    ضمن اینکه اگر ما مشکوک بشیم قاتل ایشان از قومیت یا مذهب خاصی ست، منطقاً ما نمیتونیم به کل افراد آن مذهب یا قومیت تعمیم بدیم.
    همونطور که مستحضرید. مریم رجوی از یک مذهب بود و عبدالمالک ریگی از یک مذهب.
    در تمام مذاهب و قومیت ها آدم ناسالم هست.
    خواهشا پیام تفرقه انگیز ننویسید
    مطابق کلام رهبری معظم، تفرقه‌افکنان مزدور انگلیس و آمریکا هستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا