جدیدترین اخبار

امروز حقوق و مزایای رتبه‌بندی معلمان واریز می‌شود

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: امروز حقوق آبان معلمان به همراه مزایای رتبه‌بندی به حساب آنها واریز می‌شود.

مدرسه آنلاین- صادق ستاری‌فرد سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با عذرخواهی از فرهنگیان به دلیل تأخیر در پرداخت حقوق آبان، اظهار کرد: با پیگیری‌های وزیر آموزش و پرورش، دفتر رئیس‌جمهور و با موافقت سازمان برنامه و بودجه، حقوق و مزایای رتبه‌بندی معلمان، امروز واریز می‌شود.

وی با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه تخصیص اعتبار را داده و خزانه در حال واریز مبالغ است، ادامه داد: احکام اولیه معلمان مشمول صادر شده است که رتبه یک یعنی «آموزشیار معلم» برای آنها لحاظ شده است و مزایای آن به همراه معوقات 8 ماهه آن، امروز به همراه حقوق آبان به حساب معلمان واریز می‌شود.

معلمان فرایند نقل و انتقال و جاماندگان نگران نباشند

ستاری‌فرد با بیان اینکه فرایند تعیین رتبه معلمان و صدور احکام قطعی آنها در جریان است، گفت: معلمانی که در فرایند نقل و انتقال بودند و احکام خود را دریافت نکردند، نگران نباشند، چرا که احکام آنها و کسانی که جامانده‌اند، در آذرماه صادر می‌شود و از مزایای رتبه‌بندی بهره‌مند خوهند شد.

موضوع رتبه‌بندی معلمان یکی از وعده‌های رئیس‌جمهور بود که این وعده با صدور احکام و واریز مزایای رتبه‌بندی و معوقات، فرایند تحقق را طی می‌کند.

منبع: فارس

نوشته های مشابه

‫8 دیدگاه ها

  1. این همه دروغ درحضورچندمیلیون انسان واقعاخجالت آوره!هنوزاحکام رتبه بندی درست وحسابی تهیه وتنظیم نشده وتاالان حقوق آبان ماه واریزنشده.فرهنگیان مانده اندباقسط های عقب افتاده وجیب های خالی.تاکی می توانیدبافریب ودروغ خرابکاری های خودرامخفی کنید؟برای رضای خدابس کنید.

  2. رتبه بندی بخوره توسرتون ابروبرای معلم نگذاشتید
    این همه کسورات چیه برداشت کردیدخوب برداشتهاراهم خبری کنیدشماکه یک سوم روبه حساب ریختیدبه این می گیدرتبه بندی شرم برشماها

  3. کاش دست از سر فرهنگیان بردارید.کاش ریال به ریالشون رو با بوق و کرنا اعلام نمیکردین! رتبه بندی کجابود؟ ازین دست دادین با اون دست پس گرفتین! خوب اول کسورات رو اعلام کنین که از سروته حق و حقوق معلم چطور و به چه بهانه کسر کردین تا همه معنی رتبه بندی رو بدونن!

  4. دروغ و دروغ و دروغ، من معلم با ٥ ميليون حقوق را كزديد تو بوق و كرنا و چه بهشتي تو مدارس ايران درست كرديد
    معلم خسته و مقروض بايد چي درس بده
    دقيقا زديد به هدف فرهنگ ايران با از بين بردن جايگاه معلم نابود شد

    1. چرا حرفی از فرهنگیان باز نشسته نیست؟؟! دیگه اونها فرهنگی نیستن بی فرهنگ هستن.

  5. خجالت بکشید متاسفم برای شما روزی باید جواب این همه ظلم به معلمان را بدهید این همه در بوق کردید رتبه بندی تنها کسی که از رتبه بندی خبر نداره خواجه حافظ شیرازیه کاش از اضافه حقوق نمایندگان بی کفایت و مسوولان بی لیاقت هم میگفتید .کاش از کسورات میگفتید کاش یکم وجدان داشتید میگفتید از این همه حقوق در واقع چقدر اضافه شده

    1. دم شما گرم واقعا همین طوره به خدا قسم به خدا قسم باید از خجالت بمیرید که آبرو برا معلم ها نمونده واسه چند غاز کل دنیا خبر دار شدن واسه دوزار افزایش !!!!!!!!!!!

  6. ما معلمان انتقالی اصلا حکم رتبه بندی برامون صادر نشد
    خیلی متاسفم برای مسئولین آموزش و پرورش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا