جدیدترین اخبار

آیا مدارس فردا یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ تعطیل است؟

سرمای هوا و لزوم مدیریت مصرف انرژی مدیران اجرایی کشور را ناگزیر کرده تا دست به اقداماتی مانند تعطیلی مدارس و ادارات بزنند.

مدرسه آنلاین- تا این ساعت بجز مدارس خراسان شمالی و جنوبی و گیلان و قزوین و قم که روز یکشنبه ۲۵ دیماه (۱۴۰۱) به خاطر سرما و مصرف گاز تعطیل و غیر حضور شدند، باقی مدارس و دانشگاه ها تعطیل نیست و کلاس ها دایر می باشند. وضعیت تعطیلی مدارس و ادارات دیگر شهرها تا ساعاتی به اطلاع شما می رسانیم.

وضعیت مدارس تهران در روز یکشنبه ۲۵ دی

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران در مورد وضعیت تعطیلی استان تهران در روز یک شنبه از «تعطیلی» دانشگاه‌ها و فعالیت «غیرحضوری» مدارس استان تهران و «حضور یک سوم کارمندان» در ادارات و دورکاری مابقی کارمندان در روز یکشنبه خبر داد و گفت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم برگزار می‌شود. همچنین ساعت کار شعب بانک‌ها نیز در این روز تغییر کرده است.

تکمیلی ۱: مدارس قزوین یکشنبه ۲۵ دی غیرحضوری شد

مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی استان قزوین یکشنبه ۲۵ دی غیرحضوری خواهند بود.

امتحانات مدارس متوسطه اول و دوم به قوت خود باقی است و سایر مدارس متوسطه و هنرستان‌ها که امتحاناتشان به پایان رسیده غیرحضوری خواهند بود.

تکمیلی ۲: تعطیلی ادارات و مدارس استان خراسان شمالی

به‌ دلیل سرما و کمبود گاز تعطیلی ادارات و مدارس استان خراسان شمالی تا یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ تمدید شد

تکمیلی ۳: تعطیلی ادارات و مدارس استان خراسان جنوبی روز یکشنبه ۲۵ دی

تعطیلی ادارات، سازمان ها، نهادها، مدارس و مراکز آموزشی خراسان جنوبی تا روز یکشنبه ۲۵ دی ماه تمدید شد.

تکمیلی ۴: سرما و بارش برف مدارس و دانشگاه‌های گیلان را غیرحضوری کرد

مدارس و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان یکشنبه ۲۵ دی غیرحضوری برگزار می‌شود و ساعات کاری ادارات نیز کاهش می‌یابد.
در این راستا شروع فعالیت ادارات در روز یکشنبه ۸:۳۰ دقیقه و پایان آن ۱۲:۳۰ دقیقه اعلام شده است و تمامی دستگاه ها، سازمان ها و نهادهای استان و همچنین شعب بانک های عامل موظفند نسبت به خاموش نمودن تمامی سیستم های گرمایشی و موتورخانه ها، یک ساعت قبل از خروج کارمندان اقدام کنند.

تکمیلی ۵: مدارس قم ۲۵ دی ماه مجازی شد

استانداری قم اعلام کرد: باتوجه به برودت هوا و به منظور کاهش مصرف انرژی، تمام مراکز آموزشی و مقاطع مختلف تحصیلی در استان قم در روزهای یکشنبه ۲۵ دی ماه به صورت غیر حضوری است./تسنیم

تکمیلی ۶: مدارس استان سمنان روز یکشنبه ۲۵ دی غیرحضوری شد

در پی صرفه جویی مصرف گاز و آلودگی هوا و سرما، جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران استان سمنان اعلام کرد: فعالیت مراکز آموزشی و مدارس در روز یکشنبه ۲۵ دی ماه بصورت غیر حضوری و امتحانات نهایی پایه دوازدهم نیز بر اساس برنامه قبلی به قوت خود باقی و در تاریخ‌های اعلام شده برگزار خواهد شد.

تکمیلی ۷: تعطیلی مدارس استان گلستان فردا یکشنبه ۲۵ دی

دورکاری ادارات و مدارس استان گلستان به دلیل تداوم سرمای شدید و افزایش مصرف گاز و با هدف مدیریت مصرف انرژی به غیر از دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی برای ۲ روز دیگر تمدید شد.

به گزارش ایرنا، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان شامگاه جمعه با اعلام این خبر گفت: به دلیل برودت هوا و با هدف تامین مستمر و پایدار و ضرورت کنترل پیامدهای ناشی از افزایش مصرف انرژی دستگاه های اجرایی استان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی به صورت دورکار خواهند بود.

وضعیت هواشناسی سرما و بارش ها

همزمان با بارش برف و سرد شدن هوا و افت شدسید فشار گاز و صرفه جویی در مصرف در گاز، بیشتر مدارس و ادارات تعطیل شدند و سازمان هواشناسی اعلام کرده که در هفته جاری دو سامانه بارشی دیگر وارد گشور می شود. نکته مهم این خبر این است که هوای سرد و بردوت هوا تا اوایپسط هفته جاری باقی خواهد ماند، در نهایت احتمال تعطیلی مجدد مدارس تا اواسط هفته وجود دارد.

توصیه ای به دانش آموزان عزیز و والدین گرامی در روزهایی که سرمای شدیدی بیشتر مناطق کشور را در برگرفته و همین امر باعث بروز مشکلاتی چون بالا رفتن مصرف گاز شده است و باید در مصرف گاز صرفه جویی کنیم تا این مشکل برطرف شود و خدای نکرده گاز خانگی در برخی شهرها قطع نشود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا