جدیدترین اخبار

ساعت شاهانه ی علی دایی چشم همه رو خیره کرد

علی دایی از بازیکنان و گلزن معروف سابق فوتبال ایران و مربّی فوتبال کشورمان است که چند سالی است از فوتبال فاصله گرفته و وارد دنیای مد شده است.

مدرسه آنلاین – علی دایی متولد یکم فرودین ماه ۱۳۴۸ در شهر اردبیل، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه‌های پرسپولیس تهران، بایرن مونیخ و هرتابرلین آلمان است که با زدن ۱۰۹ گل در ۱۴۹ بازی ملی، رکورد بیشترین گلِ زده در بازی‌های ملی فوتبال مردان جهان را در اختیار دارد. او تجارت‌پیشه، کارآفرین و بنیانگذار و مدیرعامل شرکت پوشاک ورزشی دایی است.

دایی در سال ۱۳۶۶ در رشتۀ مهندسی عمران در دانشگاه شریف پذیرفته شد، اما به دلیل بازی فوتبال در گزینش ورود به دانشگاه رد شد. همان سال در رشته مهندسی کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب هم قبول شد و دو ترم هم به دانشگاه رفت؛ ولی در سال ۱۳۶۷ دوباره در کنکور شرکت کرد و این‌بار بدون آن که گزینش گریبانگیرش شود در رشته مهندسی متالورژی دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شد و کارشناسی خود را بهمن ماه سال ۱۳۷۱ از همان دانشگاه دریافت کرد.

چندین شرکت بزرگ، چند فروشگاه، کارخانه تولیدی پوشاک ورزشی و عضو اتاق بازرگانی تهران است. علی دایی علاوه بر کار‌های پوشاک ورزشی در ساختمان‌سازی نیز فعالیت دارد.

تصویری از ساعت فوق اشرافی علی دایی در فضای مجازی منتشر شده که چشم همه را خیره کرده است. دایی در تصویر زیر ساعت Royal Oak Offshore از برند Audemars Piguet که در سال ۲۰۱۴ تولید شده در دست دارد که بند چرم آن از پوست تمساح است و قابلیت ۵۰ ساعت ذخیرۀ انرژی دارد. قیمت مارکت این ساعت در سایت‌های معتبر جهانی ۲۵ هزار دلار است. بند این ساعت ممکن است صدای حامیان حقوق حیوانات را در بیاورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا